proffs i köket, not!

ohlallalala idag lagade jag ju planka till mamma som ni vet( HAHAAHHA det gick sådör...)  och allt var typ katastrof köttet var jätte äckligt att skära i euuw asså typ hårt skinn över och mjukt inne? men skulle ju skära av allt skinn såklart men det fattade ju inte jag så jag skärde av lite på kanterna o ba trillivippsen stekt, sen ba oj vad hård den är.. *ringer pappa* eeh köttet är trasigt (?) pappa- skärde du bort skinnet? öööh vikket skinn?XD sen efterstekningen skär jag bort skinnet och steker igen ;D det blev gott ;) tyckte iallafall my som kom och åt upp min broshas planka haha. iallafall så tänkte inte mamma på att jag skulle göra mat eftersom jag va grinig när hon väckte mej imorse och inte ringde till henne så trodde hon att jag hade åkt iväg till någon kompis eller något så hon stannade kvar på jobbet. men det visade sig vara fel på jobb telefonen och hon hade 12 missade samtal från proffskocken (mig) haha.
lyckat! men sen stack vi iväg och hämtade våra underkläder vi köpte, nice!
nu ska jag fortsätta kolla på tjejer som plastikopererar sig på E! kanalen ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer din tröja från gina?

fin blogg

2008-11-01 @ 00:38:35
Postat av: caroline

oj tack :)

glad halloween föresten ;d

2008-11-01 @ 01:07:13
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0