Engelska Prov imorgon då,

Tjena!
Idag har jag pluggat franska (eftersom jag ska ha muntligt på torsdag) och bara tagit det lungt eftersom jag var hemma idag eftersom jag inte något bra antagligen eftersom inte har sovit mycket, eller iallafall inte tillräckligt mycket.
 Mamma är typ i nyköping någon stans eller något med jobbet och typ leker fångarna på fortet fast med jobbet i nyköping (?) hon kommer hem typ kl 12 inatt. Har vart ännsam hemme nästan hela dagen, Johnny (min bror) kom hem från praon typ kl 5 eller något. och pappa har jag ingen aning det var inte länge sen iallafall. Nyss satt jag och kollade på  S.O.S barnfamilj och omg säger jag bara, skulle aldrig palla! :S
Puss Eliiiin


Kommentarer
Postat av: felicia

ELIN :D<33

2008-10-21 @ 22:37:41
URL: http://www.feliciatoday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0