Bästa vänner e kvar livet ut, älskar er.

Hellu :)
Nu är det ääntligen looov! men ska ändå göra novellen nu och plugga fysik och biologi till provet ;) gesh provet gick super bra tycker jag iallafall. nu sitter jag här o lyssnar på musik och käkar lite fredags godis. om exakt 2 veckor från imorgon fyller jag år! så det så :) Föresten, är det någon som vet vad min novell kan handla om? aja
Jag har iallafall pratat med mina gammla Bästisar från tumba! helt sjukt vad dom har förändrats och jag saknar dom enormt! (Feffe med som jag typ inte kommer träffa på hela lovet!) Vi måste träffas snart annars dör jag typ. Vi har så himmla bra minnen tillsammans värsta flummiga och sjuka och allt!  guuud vad jag saknar oss fyra, jag linda theres och mimmi! fyfan asså tänk om det fortfarande var vi? vi skulle äga sveriga.
Älskar er!
PussE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0