Missade bussen

Tjenis, hann inte skriva igår kväll men iallafall så slutade vi plugget  kvart över 12 as nice, gick och åt med felicia och några andra (: vi sat där i typ 1 och en halm timme och hade fett kul typ, det var någon äcklig biff så jag gick till vegetariska maten och kollade vad det fanns, det var typ några "wannabee nugets" haha så går vi och sätter oss vid frida L så ba; Vart hittade du i dom där? -Vegetariska delen, aha vad är det i dom? kyckling tror jag. hahah xD! men iallafall, senare sprang jag till konsum med feffe och köpte choklad.. mmmm... sen åkte jag direkt hem och då satte brorsan på narnia. Mamma kommer hem och vi sticker till onoff och ska byta min mobil, men det är typ slut ÖVERALLT men det fanns 1 ändå kvar i kungenskurva så det la dom undan så ska pappa hämta den idag. nice :)
idag är det skolbio föresten vi ska se Flyga drake så på lunchrasten blir det väl att gå och köpa candy, nam.
måste gå och göra mig iårdning nu så jag inte missar nästa buss också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0