Kärleksgatan

godmorgon, goddag och godnatt?
hela dagen har flygit iväg typ, väckaklockan ringde typ kl halv 10 (måste vända på dygnen lite) och jag gick upp o typ halvsov medans jag gick? ... jag och mamma åkte iväg lite senare och skulle handla lite saker som behövdes här hemma, sen har jag inte gjort något speciellt faktiskt jag har städat lite på rummet eftersom jag fortfarandeinte är klar. Och jag sa ju att det såg ut som det hade vart krig i mitt rum, jag menade det värkligen. så ah,  imorgon, eller tekniskt sätt om några timmar eller ja kanske 10h ska jag städa igen tror jag. skola på måndag och jag har inte pluggat till något på lovet. det e illa... har ju prov sen med. men vi får se hur det går :)

Kommentarer
Postat av: FL

du är så snygg :D

2008-11-03 @ 22:06:54
URL: http://feliciatoday.devote.se
Postat av: Emeli

du e :D<3

2008-11-04 @ 16:00:06
URL: http://emelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0