happy birthday!!

Yes :) idag fyller jag år och har fått de bästa presenterna och jag bara måste lägga upp något felicia och isabella sa igår:
isa höll och fotade med felicias kamera så ba:
- Det händer inget.
-tryck på knappen
hahah XD isa asså :)
men iallafall skulle jag få en ny mobil idag, LG KF750 SECRET, bäst i test!  men den sista var tydligen snodd dagen innan så måste typ vänta tills måndag och det suger. men den här dagen har vart toppen. alla e glada förutom johanna som oftast e grinig ? ^^
och sen såg vi SAW 5 också och den ägde :)
nu ska jag sova vi får gäster imorn m8by


Kommentarer
Postat av: C

om det vore så enkelt, har försökt hitta koden? det är det som är det svåra. Svara till min blogg!

2008-11-08 @ 00:54:02
URL: http://pearlcorinna.blogg.se/
Postat av: feffe

GRATTIS IGEN BÄSTI <3

och telefonen va as fin :D

iza är söt ;D

älskar dei <3

2008-11-08 @ 08:41:05
URL: http://feliciatoday.devote.se
Postat av: lisa

men johanna e alltid sur ^^

2008-11-08 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0