färgning klippning förlängning.

YeS!  jag ska bli brunett och jag verkligen MÅSTE klippa mig efter mitt hår är så hemmskt slitet, jag ska eftersätta i en hårförlängning så det blir lite längre och tjockare nu till vinter och sådär. inte bara för det, det är ju snyggt med. haha. Det var riktigt billigt hår och det var nice. Det kommer om 2-5 dagar. Ska antagligen färga det på torsdag så ska jag och feffe söto klippa oss på fredag men feffe borde inte klippa sig hon har så fint hår men det kommer nog bli bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer nog ångra dej :o:)

2008-11-12 @ 21:10:53
Postat av: E

varför tror du det :O

2008-11-12 @ 21:26:30
URL: http://emelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0