30 kronor per sms?!

hejje, mjo jag registrerade mig på någon gratis sidaoch så skulle jag så klart skaffa lite poäng så klick på '"tävla om en iphone och få 20 p" det låter ju bra tycker jag, så jag klickar där står det;skriv in ditt nummer, klart. sen får jag sms med ett par frågor jag svarar en gång sen kollar jag saldot, hm hade jag så här mycket innan? tänker jag. sen kommer en till fråga och jag läser igen men svarar inte. sen kollar saldot igen då har det försvunnit 30 kronor!? det e ju sjukt att man ska betala 30 kr för att få ett sms... aja jävla skit. skriv inte in era nummer sådär bara, ingen bra ide :/

Ni fån en söt bild på Izabellabara för hon har så fint hår som hon planerar att klippa av? hohoho hon kommer ångra sig :o

bilden har feffe tagit :)
cya

Kommentarer
Postat av: felicia :D

hon borde inte klippa sig :(

<33

2008-11-13 @ 23:19:51
URL: http://feliciatoday.devote.se
Postat av: Moni

hittar in till din nya blogg. hoppas alt är bra

2008-11-14 @ 11:53:37
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: lisa

har du otur kan det bli så att dom kommer ta 30 spänn i månaden av dej =( sms saken asså

2008-11-14 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0